Premieră în turism: Travelport devine primul GDS care oferă conținut prin conexiune IATA NDC

Primele bilete de avion au fost emise de o agenţie din Marea Britanie

0
2457

Cea mai mare platformă de e-commerce din industria turismului, Travelport, a devenit primul operator GDS care permite rezervări utilizând tehnologia NDC (New Distribution Capability) a IATA.

Prima rezervare cu standardul NDC a fost efectuată de o agenție din Marea Britanie, Meon Valley Travel, pe 19 octombrie, pentru un zbor Londra – Milano, al unei importante companii aeriene din Europa. Rezervarea a fost efectuată prin platforma de vânzare disponibilă agențiilor de turism, Travelport Smartpoint.

Noua funcționalitate permite rezervări pentru orice serviciu al companiei aeriene, fără costuri suplimentare pentru consumatorul final, pasagerul, și este prima dintr-o serie pe care Travelport le dezvoltă pentru a se adapta la noile canale de distribuție ale companiilor aeriene.

Industria aeriană dezvoltă noi canale de distribuție încă din 2012, cu scopul de a oferi servicii personalizate agențiilor de turism și pentru a îmbunătăţi relaţia companiilor aeriene cu călătorii. Travelport oferă deja Rich Content and Branding (Conţinut bogat şi personalizat) utlizat de peste 270 de companii aeriene, în cazul a 90 dintre acestea fiind integrate și alte 339 de servicii auxiliare. Noua tehnologie NDC este disponibilă folosind conexiuni XML similare cu cele pe care Travelport le utilizează în relația cu peste 20 de operatori low cost.

În februarie, Travelport a publicat planul de lansare al produselor disponibile prin tehnologia NDC, la două luni după ce a devenit primul operator GDS care a obținut cel mai înalt standard de certificare ca agregator  IATA (Level 3). Acest standard este necesar oricărei organizații care dorește să ofere cele mai importante informații și funcționalităţi necesare managementului călătoriei. În următoarele luni, prima versiune a noului sistem lansat în această săptămână va fi folosit de un număr considerabil de agenții de turism și companii aeriene, ca parte a lansării tehnologiei NDC. Va fi urmată, de asemenea, de o actualizare a produselor, inclusiv o versiune pentru agențiile de turism online, disponibilă din 2019.

Citește și: UNWTO: Turismul internațional depășește așteptările în 2018. Ce zone contribuie masiv

LĂSAȚI UN MESAJ

Te rugam sa introduci comentariul
Te rugam sa introduci numele