Lanțul hotelier Marriott vrea să vândă orice tip de servicii turistice clienților, de la închirierea mașinilor la diverse excursii, croaziere, tutoriale sumo și sesiuni de gătit. Astfel, grupul internațional lansează platforma Moments, prin care mizează pe trecerea de la un brand de hoteluri la un brand de stil de viață, informează Bloomberg.
Totuși, în bazarul online al experiențelor, Marriott nu are la vânzare bilete de avion. În schimb, pe platforma Moments clienții pot alege dintre 110.000 de experiențe și servicii turistice în 1.000 de destinații de pe tot globul.
„Este o oportunitate să extindem şi să diversificăm experienţele de călătorie ale clienţilor noştri”, a spus David Flueck, vicepreşedinte senior pe dizivia de loialitate în cadrul Marriott. „Aceştia vin la noi pentru că le plac hotelurile şi serviciile noastre, însă acum le putem oferi mult mai multe lucruri”, a adăugat el.
Fidelizarea clienților
Reprezentantul Marriott este de părere că fiecare brand din industria de travel trebuie să se transforme dintr-un simplu brand de servicii într-un brand de stil de viață și să ofere servicii și experiențe diversificate.
Clienții lanțului hotelier pot aduna puncte dacă fac cumpărături pe platforma Moments.
Citește și: Cel mai bogat om din Lituania vrea să deschidă 4 hoteluri de o mie de camere în România
Sursa foto: 4 PM production/Shutterstock.com