Flight Refund România: Doar 1% din pasageri știu că pot primi compensații pentru zboruri întârziate sau anulate

0
1020

Anul trecut, s-au înregistrat 782 de incidente care au condus la situații neplăcute pentru pasageri – pierderea zborului de legătură, pierderea unor zile de concediu, costuri suplimentare pentru întoarcerea acasă, potrivit Flight Refund, companie care se ocupă de obținerea compensațiilor pentru pasageri.

“Din nefericire, un procent foarte mic – sub 1% dintre pasageri – cunoaște faptul că poate primi astfel de compensații. De asemenea, călătorii nu știu că pot apela gratuit la ajutor de specialitate și primi banii într-un termen rezonabil. Pentru anul trecut, în cazul celor 782 de zboruri cu probleme, aproximativ 500 dintre acestea s-au calificat pentru compensare, ceea ce înseamnă că, pe baza estimărilor noastre, cei care au dreptul la despăgubiri au pierdut circa 22 milioane de euro”, a declarat Anikó Bolyó, general manager Flight Refund.

Peste 20 milioane de pasageri in 2017

Călătoriile pe calea aerului devin tot mai populare în România. Atât zborurile către destinațiile externe, cât și cele locale, au înregistrat creșteri cu două cifre în ultimii ani. 2017 reprezintă un record absolut pentru industria aeriană din România – traficul de pasageri de pe toate aeroporturile din țară a depășit 20 de milioane, ceea ce reprezintă o creștere de 23%, față de anul anterior.

Serviciul Flight Refund a fost înființat în 2012, de către două persoane particulare, economistul și specialistul în comunicare Barbara Schulhof și Tamás Doffek,  investitor particular. Ce doi au constatat că nici măcar pasagerii care zboară în mod regulat nu știu ce drepturi au, respectiv ce despăgubiri li se cuvin în cazul anulării/întârzierii unei curse. În România, compania este activă din 2016.

Citește și: Zborurile către Turcia au înregistrat cele mai multe întârzieri și anulări anul trecut

Sursa foto: fizkes/Shutterstock.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Te rugam sa introduci comentariul
Te rugam sa introduci numele