Liderul mondial în obținerea compensațiilor pentru zborurile întrerupte preia cererile românilor afectați de anulările TAP Portugal

1
636

Pasagerii curselor TAP Portugal de la Lisabona la București și retur, anulate în data de 27 august, respectiv 28 august, pot cere compensații de până la 400 de euro, iar consultanții AirHelp, companie internațională care ajută călătorii în relația cu operatorii aerieni pentru obținerea despăgubirilor în caz de întârziere sau anulare a zborului, sunt pregătiți să depună cererile legitime ale turiștilor afectați.

Obținerea compensației în cazul pasagerilor TAP Portugal începe cu verificarea eligibilității cazului, care se poate face în mai puțin de trei minute, prin completarea chestionarului de pe pagina de internet a companiei https://www.airhelp.com/ro/, respectiv din aplicația AirHelp, printr-o simplă scanare a boarding pass-ului. Imediat ce eligibilitatea a fost confirmată, AirHelp trimite cererea la compania aeriană și face demersurile pentru obținerea compensației. Dacă va fi necesar, AirHelp va reprezenta în instanță pasagerii pentru a le apăra drepturile.

”Pasagerii zborurilor TAP Portugal anulate sâmbătă și duminică sunt îndrumați să strângă documentele care demonstrează anularea zborului, cheltuielile suplimentare cauzate de întreruperea călătoriei, și să nu accepte nicio ofertă din partea companiei, ofertă care le-ar putea anula drepturile prevăzute în regulamentul european și de care ar trebui să beneficieze. De asemenea, compania aeriană este obligată să ofere pasagerilor mâncare, apă și cazare în cazul în care întârzierea este mai lungă”, spune Ștefan Radu, reprezentant AirHelp în România.

În general, valoarea compensației depinde de factori cum ar fi durata întârzierii la destinație, distanța de zbor și motivul întârzierii. Valoarea medie a despăgubirii la nivel internațional este de 400 de euro/pasager, însă poate ajunge la maximum 600 de euro în diferite circumstanțe.

AirHelp este liderul mondial în obținerea despăgubirilor pentru pasageri, ca urmare a întârzierii, anulării sau supraîncărcării zborului. Din 2013, când AirHelp a fost fondată, compania a ajutat peste trei milioane de pasageri să primească despăgubiri, în valoare de peste 160 de milioane de euro. AirHelp are reprezentanțe în cinci orașe din Europa, Asia și America de Nord, care deservesc 30 de țari, oferind asistență în 16 limbi. Compania are peste 500 de angajați la nivel mondial.

Îți mai recomandăm:

Turisti romani blocati pe aeroportul din Lisabona

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Te rugam sa introduci comentariul
Te rugam sa introduci numele