Cocktail Holidays adaugă anul acesta o nouă destinaţie pe charter pentru Grecia, insula Lefkada, cu Parga si Sivota, la cele pe care le oferă în fiecare an: Corfu, Creta-Chania, Creta-Heraklion, Mykonos, Rodos, Santorini, Zakynthos. Alte două destinaţii noi sunt Algarve, Portugalia şi Split, Croaţia.
Pachetele pentru aceste destinaţii pornesc de la 577 de euro, cu toate taxele incluse, pentru Algarve, Portugalia, de la 500 de euro pentru Split, Croaţia şi de la 373 de euro pentru Lefkada, Grecia.
“Mizăm anul acesta pe trei destinaţii noi, pe charter, în care unii turişti au ajuns până acum cu maşina. Pe lângă alternativa transportului rapid, cu avionul, în parteneriate pe care le avem cu companii româneşti, le oferim şi opţiuni de cazare în hoteluri aflate în apropierea plajelor. Ne aşteptăm ca Algarve, Split şi Lefkada să fie preferate de turiştii pe care teama de atentate teroriste îi ţine departe de unele destinaţii, dar şi de cei atraşi mereu de ceva nou”, declară Adriana Goicea, director general Cocktail Holidays.
Din oferta anului 2016 nu lipsesc Spania (Barcelona, Costa Brava, Costa Dorada, Costa Blanca, Mallorca, Tenerife), Turcia (Antalya, Bodrum, Kusadasi, Marmaris, Didim), Emiratele Arabe Unite, circuitele în Italia, Turcia, Scandinavia, Thailanda si Sri Lanka, pachetele sociale pentru Cipru, Spania, Turcia, Muntenegru, insulele exotice, destinaţii care au consacrat brandul Cocktail Holidays.
Cocktail Holidays încheie anul 2015 cu o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro şi mai mult de 20.000 de turişti cărora le-a vândut vacanţe, majoritatea preferând Grecia, Spania şi Turcia. Pachetele pe charter pentru Split Croaţia, Algarve Portugalia şi Lefkada Grecia sunt noutăţile anului 2016, Cocktail Holidays continuând astfel tradiţia de a oferi în fiecare an destinaţii noi turiştilor.
Turoperatorul a înregistrat în 2015 o creştere cu 3% a cifrei de afaceri, la un număr de turişti similar lui 2014, în ciuda unui an dificil, cu multe evenimente negative, de la criza financiară traversată de Grecia şi exodul refugiaţilor, în plin sezon estival, la atentate şi atacuri teroriste în destinaţii consacrate, care au afectat industria turismului.
“Orice veste negativă care vine dintr-o destinaţie se simte imediat în vânzări. Noi ne-am informat turiştii prompt, de fiecare dată, despre ce se întâmplă, le-am arătat vara trecută că vacanţele lor în Grecia nu sunt perturbate de problemele financiare ale ţării, că refugiaţii ajunşi în insula Kos nu le strică vacanţele sau că la Paris situaţia este gestionată corespunzător, şi am renunţat la destinaţii considerate riscante.
Rezultatele anului 2015 arată că turiştii au încredere în brandul nostru, în serviciile pe care le oferim şi au optat anul trecut pentru pachete cu tarife mai ridicate. Românii încep să aprecieze din ce în ce mai mult valoarea unei vacanţe reuşite şi merg mai degrabă pe variante sigure”, declară Adriana Goicea, director general Cocktail Holidays.
În ciuda dificultăţilor din 2015, Grecia a fost destinaţia anului în vânzările Cocktail Holidays, care a oferit vacanţe charter în nouă insule greceşti, urmată de Spania şi Turcia. Pachetul mediu cu toate taxele incluse pentru Grecia a fost anul trecut de 480 de euro, pentru Spania 755 de euro, iar pentru Turcia 635 de euro.
Prompt Service Travel Company este o companie de familie, românească, înființată în urmă cu 22 de ani. Cocktail Holidays este brandul turistic al Prompt Service Travel, lansat în urmă cu 11 ani. Turoperatorul a mers pe diversificarea destinațiilor de charter încă din 1995, când a introdus sejururile către Creta. De 23 de ani, oferta de chartere a Cocktail Holidays s-a dezvoltat, în prezent, compania operând peste 25 de destinații charter. Din 2005, compania a început operarea charterelor din afara Bucureștiului. În prezent, Cocktail operează chartere din București, Cluj-Napoca, Iași etc.