Grupul Momondo a înregistrat în primul semestru al acestui an o creștere de 116% a veniturilor comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, lucru ce se traduce cu o majorare de 29% a afacerilor întregului grup. Extinderea internațională și segmentul hotelier au contribuit la rezultatele bune ale Momondo.

Dacă ar fi să punctăm cele mai importante realizări ale companiei în primul trimestru al acestui an am menționa creșterea traficului pe site-urile aflate în portofoliul grupului, mai exact, peste 19 milioane de  vizitatori unici pe lună, afaceri în creștere cu 29% (14,5 milioane de lire) și un EBITDA de 3,2 milioane de euro, în creștere cu 32% comparativ cu perioada similară din 2013. De adăugat  faptul că business-ul internațional (piețele din afara Marii Britanii) reprezintă acum 84% din venituri, față de doar 74% la finalul primul trimestru din 2013 (Momondo este disponibil în peste 20 de limbi).

Momondo (motor de căutare ce compară milioane de tarife pentru biletele de avion și ofertele de călătorie) a fost lansat în 2006 de un grup de programatori danezi cu experiență în limbajele de programare, din 2011 fiind parte a grupului londonez  Chipflights Media, rebranduit în Momondo Group în noiembrie 2012 (an în care a fost lansată și versiunea în limba română).