Mutări interesante pe piața agențiilor de turism online internaționale? Se pare că da. Travelport ia în calcul renunțarea la acțiunile deținute la agenția de turism online Orbitz, dacă va primi de la cumpărător prețul corect. Travelport are aproximativ 48% din  Orbitz Worldwide (proprietarul brandurilor Ebookers, HotelClub și Cheaptickets), iar dacă tranzacția ar avea loc astăzi ar încasa 350 de milioane de lire sterline pe pachetul deținut, ținând cont de valoarea de piață a acțiunilor. Decizia de vânzare poate fi parte a câtorva inițiative de a diminua datoriile companiei care, la final de aprilie se ridicau la 3,2 miliarde de dolari (de la 3,3 miliarde de dolari la finalul lui 2013). În primul trimestru al anului, Orbitz a înregistrat o creștere de 4% a veniturilor comparativ cu perioada similară a anului trecut, mai exact 572 de milioane de dolari, și un EBITDA în creștere cu 7%, adică 151 de milioane de dolari.

Chiar și așa, profitul net a scăzut cu 11 milioane de dolari în trimestrul întâi din cauza creșterii costurilor aferente dobânzilor.