În premieră pentru România, la cea cea 21-a ediţie a celui mai important târg de turism din Orientul Mijlociu, Arabian Travel Market 2014, destinaţia este prezentată ca fiind una premium pentru distracţie, relaxare, tratamente Spa&Wellness şi anti-îmbătrânire, dar şi pentru afaceri.

Pachetele speciale pentru clienţii din Orientul Mijlociu includ vizite la Palatul Parlamentului, Castelul Peleş, Castelul Bran, excursii de patru zile pe hoteluri plutitoare de lux în Delta Dunării, tratamente Spa&Wellness şi anti-îmbătrânire în centrele Ana Aslan, precum şi transferuri VIP, cu limuzine, elicoptere sau avioane private. Turiştii din Orientul Mijlociu sunt invitaţi să testeze cele mai bune cluburi şi casinouri din Bucureşti.

Populaţia din Zona Golfului preferă să călătorească în lunile iulie și august către destinații nu foarte îndepărtate, cu climă moderată și care oferă siguranță și condiții de petrecere a vacanței atât pentru adulți cât și pentru copii.

„În Orientul Mijlociu sunt țări de oportunitate pentru care urmărim intensificarea interesului pentru România ca destinație turistică în acest an și următorii, mai ales pentru turismul de sănătate. Este un alt motiv pentru participarea noastră cu stand național și pentru prezența de touroperatori și reprezentanți ai stațiunilor balneare din România, oferta orientată spre turismul balnear și de wellness, țintind atragerea către țara noastră a turiștilor din acest segment”, a declarat Răzvan Filipescu, președintele Autorității Naționale pentru Turism.

Arabian Travel Market 2014 are ca temă principală luxul şi este destinat doar profesioniştilor din turism şi presei. La ediția din acest an sunt prezente peste 3.000 de companii din 68 de țări: birouri de turism, hotelieri, agenții de turism, companii aeriene, firme de marketing în turism. Organizatorii aşteaptă peste 21 de mii de vizitatori.