Cererile pentru destinațiile exotice, precum Maldive, Caraibe și Asia, vor crește cu peste 30 de procente, turiștii vor fi din ce în ce mai pretențioși și atenți când își aleg vacanțele și, un număr din ce în ce mare optează pentru rezervări Early Booking și cele online. Pe scurt, acestea vor fi caracteristicile pieței turistice în 2015, din perspectiva grupului Eurolines, care aniversează luna aceasta trei ani de la lansarea în România a branduului TUI TravelCenter.

În ceea ce privește anul 2014, prețurile medii de vacanțe vândute prin TUI TravelCenter au fost de 750 de euro/pers. pentru Turcia (cu 7% mai mult decât în 2013), 450 de euro/pers. pentru Grecia, 350 de euro/pers. pentru Bulgaria și 250 de euro/pers. pentru destinațiile din România.

La trei ani de la lansarea brandului, TUI TravelCenter a înregistrat o creștere cu 112% a cifrei de afaceri, ajungând la 66 de milioane de euro, numărul de agenții a ajuns la 47, vânzările de vacanțe au crescut cu 370% și sunt operate 10 destinații din Turcia, Grecia și Spania în regim charter, în parteneriat cu TUI.

Nu în ultimul rând, la finalul octombrie, va fi relansat site-ul www.tui-travelcenter.ro, care va genera, potrivit estimărilor pentru 2015, vânzarea de vacanțe în valoare de șase milioane de euro.