Înarmaţi-vă cu răbdare dacă vreţi să ajungeţi de Paşte din nordul în sudul litoralului. Circulaţia pe Podul Agigea se va desfăşura pe trei benzi, pe toată lungimea podului, în funcţie de volumul de trafic înregistrat în acest timp spre Mangalia şi Constanţa, însă, ca de obicei, se vor crea blocaje în trafic.

În perioada 17 aprilie, ora 14.00-22 aprilie, ora 8.00 va fi permisă circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mică de cinci tone și a mijloacelor de transport persoane a căror masă totală maxim autorizată depășește cinci tone, la o viteză de circulaţie de 50 km/h. Traficul greu de marfă, de peste cinci tone, rămâne restricţionat.

Pentru evitarea podului şi pierderea timpului în trafic există o rută ocolitoare pe la Medgidia, acolo unde nodul rutier te direcţionează spre DJ 381 (Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus – Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni – Topraisar) – DN 38 (Topraisar – Agigea).

Reabilitarea Podului Agigea, care ar fi trebuit să se finalizeze la jumătatea lunii iunie s-a amânat cu aproape un an, până în martie 2015.

Podul Agigea, construit în anii ’80, este situat la kilometrul 8 al DN 39 Constanţa – Mangalia, fiind traversarea rutieră a Canalului Dunăre-Marea Neagră. Are o lungime de 266 de metri şi a tot fost cârpit de-a lungul timpului, iar din anul 2010 se află în lucrări de reabilitare realizate de compania Bilfinger Berger Baugesellschaft. Valoarea contractului era de 3,8 milioane de euro, fără TVA, cu finanţare de la BERD şi de la Guvernul României. Suma s-a triplat însă, deoarece a apărut necesitatea schimbării hobanelor (corzile de susţinere a podului).