A început cel mai mare infotrip în staţiunile balneare româneşti pentru agenţi de turism şi reprezentanţi ai unor asociaţii de turism din Republica Moldova. De duminică şi până pe 17 octombrie, oaspeţii, 50 de persoane, vor străbate 1.800 de kilometri pentru a vizita 40 de hoteluri şi şase baze de tratament.

Locaţiile alese sunt în cele mai importante zece staţiuni balneare: Slănic Moldova, Covasna, Băile Tuşnad, Govora, Băile Olăneşti, Călimăneşti Căciulata, Geoagiu-Băi, Băile Felix, Vatra Dornei.

Infotripul este organizat de Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) împreună cu Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT).

“Este cel mai mare infotur după 1990 pe care România îl organizează pentru promovarea staţiunilor balneare în rândul oamenilor de afaceri din turism, din Republica Moldova. FPTR consideră această acţiune de promovare a turismului balnear o misiune de suflet, care poate contribui la dezvoltarea unei colaborări durabile cu partenerii din Republica Moldova. Suntem siguri că împreună cu colegii de peste Prut vom putea realiza pe viitor o serie de proiecte importante, pentru ca România să devină o destinaţie preferată de turiştii moldoveni. Sperăm că anul viitor, numărul turiştilor moldoveni în România să se dubleze”, a declarat Dragoş Răducan, vicepreşedinte FPTR.

Staţiunile balneare româneşti sunt, mai degrabă, destinaţii tradiţionale pentru petrecerea Revelionului şi a Crăciunului în cazul turiştilor moldoveni, însă acestea au de oferit şi vacanţe de sănătate. Investiţii care s-au făcut în hotelurile din aceste staţiuni nu numai că au crescut gradul de confort, ci au dus şi la diversificarea programelor de tratament şi wellness.

În vară, turiştii moldoveni au descoperit şi litoralul românesc. 20.000 de persoane din Republica Moldova şi-au petrecut concediul pe litoralul românesc vara aceasta, potrivit Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică (FAPT).

FAPT şi organizaţia similară din Republica Moldova, Federaţia de Promovare a Turismului din Moldova, au stabilit, la sfârşitul lunii septembrie, un calendar de evenimente pentru a face cunoscută oferta noastră turistică peste Prut şi pe a lor, românilor.

În perioada următoare vor fi organizate o caravană de promovare și zece conferințe comune de prezentare în principalele orașe din fiecare țară, în care agenții de turism moldoveni vor prezenta Moldova către agențiile și presa românească. Vor mai fi organizate infotripuri comune de cunoaștere a destinațiilor turistice principale, evenimente comune de promovare, va fi elaborată o strategie comună de prezentare la târgurile internaționale principale de turism, precum și un program pentru vânzarea programelor speciale de vacanță prin agențiile de turism din Moldova și România.

 Ivist.ro vă mai recomandă:

De la tratamentele de fertilitate ale mamei la terapiile antistres si antialergie ale celor nascuti dupa curele de la Sovata, un drum cu investitii de milioane de euro | GALERIE FOTO

Calator sau turist? prin lumea larga, Nicky Predescu, planuieste urmatoarea plecare. Va fi in Uganda, la Izvoarele Nilului, unde multi nici nu gandesc sa ajunga