Air France lansează o nouă campanie publicitară, intitulată ”Air France, France is in the air”.  Această nouă semnatură Air France face parte din programul Transform 2015 și vine ca o schimbare după 15 ani de la lansarea sloganului ”Air France – Making the sky the best place on earth”.

 

 

air france 0

 

Campania publicitară dezvoltată de Air France la nivel global se va desfășura în presa din 12 țări: Franța, Germania, Brazilia, Canada, China, Spania, USA, Italia, Japonia, Rusia, Senegal şi Elvetia, dar și în mediul online și la radio. Campania, creată de o agenție de publicitate din Paris, cuprinde 6 vizualuri care ilustrează serviciile oferite de Air France: confortul aeronavelor A380, noua clasă La Premiere, noua clasă Business,  gastronomia, rețeaua dezvoltată și SkyPriority (servicii prioritare oferite în peste 1.000 de aeroporturi din întreaga lume). În plus, alte 12 vizualuri sunt folosite pentru a reprezenta principalele destinații deservite de compania franceză (Paris, NewYork, Brazilia, Japonia, China, Africa, Italia)

 

air france 1

 

Noul slogan de campanie ”Air France, France is in the air” a fost conceput în mod strategic în limba engleză, pentru a demonstra deschiderea și spiritul global al companiei.  De asemenea, acest slogan reliefează cele mai importante valori ale Franței și promisiunea Air France de a oferi pasagerilor săi o experiență franțuzească la bord (arta de a trăi, branduri de top, bucătari renumiți).

 

air france 2

 

Cu ocazia acestei noi campanii de imagine, Air France a lansat și un concurs pe pagina de Facebook a companiei, cu premii zilnice constând în două bilete de avion intercontinentale. Prin aplicația Lecarnet de voyage, se dorește promovarea destinațiilor companiei  printr-un joc care presupune găsirea unor vizualuri ascunse pe diferite platforme media. Zilnic, până pe 6 aprilie, un câștigător este premiat cu 2 bilete de avion pe o rută lung-curier, iar la sfârșitul jocului, se vor oferi două bilete pentru lung-curier la clasa Business.

 

air france 3

 

”2014 este, pentru Air France, anul în care publicitatea are un rol important. Promovăm calitatea de lux a produselor și a serviciilor noastre, noile destinații, schimbările în domeniul digital, precum și prețurile reduse. Campania aceasta este o mare investiție în brandul nostru și se integrează în planul Transform 2015”, a declarat Frederic Gagey, Chairman&CEO Air France.

 

air france 4